tugraninannesi1 Meraba benim kızım da aynı durumdaydı 3. 5 aylık şuan ilk 2 ay hiç kilo almadı bir sürü mama denedik hıpp, bebelac gold,aptamil en son sma optpro kullandık çok şükür kilo aldırdı. Benim kızımda şuan sadece mamayla besleniyor gibi bir şey emiyordu ama 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz ama ben 2 saatte 1 90 cc veriyorum yatacağım zamanda 100 cc falan veriyorum. Mamayı çok fazla veriyorsunuz gibi geldi çocuk ondan kusuyor dur muhtemelen. Mamayı biraz azaltmayı deneyin bir de mamanızı değiştirin. Sevmesi önemli değil kilo alması önemli. Benim kızımda bebelac gold seviyordu ama hiç kilo yapmadı mesela.