merhaba benim bebeğim de 45 günlük ve henüz sarılığı duruyor. Yüzü ve vücudu hala çok sarı. Bizden de testler istendi. İstenenlerin bir tane hariç hepsini yapabildik. İKAA diye bir testi yapamadık. İdrar kan aminoasitleri testiymiş. Test yaptiranlar sizden böyle bir test istendi mi, hangi testleri yaptırdınız?