Zeynoloji 5. gün kontrolünde 12 çıkmısti sonra 2.ay kontrolünde doktor tekrar baktı ve hala sarılık var dedi ama kan ve idrarda bir sıkıntı yoktu çok şükür ki şimdi yavaş yavaş rengi açılmaya başladı özellikle dışarı çıkınca resmen beyaz duruyor bebeğim güneşli havada rengi daha açık görünüyor ama hala sarilik tam geçmedi sanırım sarılık geçtikçe beyazliyor bebekler oğlumun geçen ay fotoğraflarına baktığımda farkı görüyorum bayağı esmermis şimdiye göre daha da zaman geçtikçe açılıyor sizinkide açılır daha bnde önce hep böyle kalacak sanırdim benim eski postlarima bakabilirsiniz hep bunu sordum