Deletedmom138 ya üşenmedim yazdıklarını okudum baya dolu olduğunuzu iddia etmişsiniz ya ama baya bir boşmuşsunuz gece gece güldürdünüz 😄 hayatınız boyunca tek gayesi evlenip bebek büyüteyim olan ve çok bilgili olduğunu iddia eden birisiniz. Bu kadar bebekle ilgili şeyler okuyup uygulamanız güzel tabiki ama keşke kendinizi başka konularda da geliştirip her konuda örnek olabilseydiniz bebeğinize. He ‘kendimi her konuda geliştirmediğimi nereden biliyorsun’ diyeceksiniz ben şimdiden cevap vereyim: kendinizi geliştirmiş olsaydınız insanlarla muhabbet/sohbet etmenin iletişim kurmanın kurallarını, herkesin düşüncesine saygı duyulması gerektiğini, başkalarına saygı duymadığınız bir ortamda saygı beklememeniz gerektiğini bilirdiniz. İyi geceler :)