Minikprenses_1 izletmeyin. 2 oğlum var. 3 yaş ve 3 aylık. Şu dönem evden çıkamadığımız için büyük oğlum çizgi film istiyor. Açıyorum tabi. Belirli bir süre izleyebilir. O izlerken küçüğü de tv yi göremeyeceği bir yere koyuyorum. O şekilde bile kafasını çevirip izlemeye çalışıyor ama izin vermiyorum. İzin vermezseniz izlemez. Ne anlayacak. Büyüğe 18 aydan önce hiç tv telefon izletmedik. 18 aydan sonra yavaş yavaş başladı. O dönemde de pedagog ile görüşmüştük. Oda 18. Aydan sonra günde toplam yarım saati geçmeyecek şekilde sorun yok demişti. Biz 3 yaşa kadar hep böyleydik. İzlemek istediğinde açtık. 10 dk da sıkıldı zaten. Şuan en fazla izlediği zaman. Oda evde olduğumuz için sıkılıyor. Yinede 1 saati geçmiyor toplamda. Ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi