Arkadaşlar birşey sordum ama bazılarınız haddini aşarak ve yaptığımı kötü bir şekilde ikaz ederek yazmış insanca konuşmayı mi bilmiyorsunuz yani herkes hata yapabilir düzgünce uyarmak yerine laf sokma cabalarinzin sebebi ne acaba ! Bu şekilde konuşarak kalp kirdiginizin farkında mısınız? Benim o konuyla ilgili problemim varsa halledicem ama sizde umarım bu iletişim probleminizi halledebilirsiniz.Güzel yorum yapıp öneride bulunan arkadaşlara teşekkür ediyorum sizde onlara bakarak yorumunuzu karşılaştırın isterseniz o zaman anlarsınız…