Tv ve telefonlar beyaz ışık yayıyor bu yüzden bebek uyusa bile beyninin 2 saat boyunca uyanık kalmasına sebep oluyor, ayrıca ileride dikkat dağınıklığı uyaran eksikliği ve bir çok probleme sebep olabiliyor, ayrıca otizim ihtimalini de artırıyor, ben çocuk gelişimciyim benimki 7 aylık kesinlikle izletmiyorum arada bir o yöne baktığını yakalarsamda hemen tv yi kapatıyorum, tv açık olsada hep yüzü bana dönük oluyor canım, sanada izletmemeni tavsiye ederim