Zeynepmusab Bebeğin doğduğu hafta uyandırıp sık sık emzirilmesi gerekiyor. Çünkü ilk hafta anne memesi çok tazyikli çalışmıyor, bebek emdikçe süt üretimi artıyor, bebeğin emme ritmine göre süt üretiliyor.
Ben kızımı ilk hafta sık sık besledim, yenidoğan sarılığı vardı ve 5. Günde sarılık azaldı.
1 hafta - 10 günden sonra bebeğim emmek istedikçe emzirdim. Uyuyorsa uyandırmadım. Zaten maksimum 3 saat uyuyordu, doktorumuz 3 saatten fazla aç kalmamasını söyledi, ben de bebeğimi kendi biyolojik saatine göre beslemeye devam ettim.
Şu an yaklaşık 2 aylık olduk, bebeği kendi istediği saatlere göre beslediğim için çok rahat etmiş durumdayım. Gece uykusu uzadı, uyuyup uyandığı saatler aşağı yukarı oluşmaya başladı. Bence bebeğinizi dinleyin, ilk 3 ay belirli bir düzende olmuyorlar ya da kural tanımıyorlar. O istedikçe emzirin 🙏🏻 ufak ufak oluşacaktır kendi düzeni 😊