Arasannesi ya bakma sen burdaki tiplere ztn, sağlık ocağındaki hemşire bilgileriyle millete tribe giriyolar, bebek bu elbet uyuması iyidir, dinlenir büyür… Valla kim neye uyar bilmem, Allah nazarlardan saklasın, bebeğimin ne gazı oldu ne uykusuzluğu ne hastalandı ne başka bi problem… Çok şükür çok mutlu geçirdim yeni annelik zamanlarımı… Huysuzluk ettiği zamanlar o yüzden depresyonlara girmedim çünkü o kadar da olacak artık kafasında oldum… Herkes kendi bilir ben tecrübelerimi anlattım… Tüm tıp doktrinine hakim olmamakla beraber tıpkı “6 aydan önce ek gıdaya geçilmez” dayatması gibi 2 saatte bir emzirme meselesi de doktorların fikir birliğinde olduğu meseleler değil, hal böyle olunca bana mantıklı ve makul gelen, annelerimizin yaptığı gibi, ağlayınca ağzına meme vermek şeklindeydi…