elmalikurabiye Nureylul bende verwmedim. Cok sutum olmadi. Emziripte yakamadim. Onla alakali sanirim. Cok uzuluyorum
Aysee_asel 56 ile hamilelik maratonuna başladım 72 ile doğuma girdim beş ay oldu şuan 62 yım Kasmadim kendimi buvara eşimle İsveç diyeti ne basladikk 3 kilo verdim .😝
Ygll Ben 10 kilo aldım doğumdan 10 gün sonra aklıma geldi tartılmak hamile kaldığım kiloya dönmüştüm. 7 buçuk aylık bebeğim tabi şimdi daha da zayıfladım malum oğlan hiç durmuyor :)
Kelebegimm Emna_1903 kirkimla beraber bütün kilolarım uçup gitti. Ben bile çok şaşırdım. Hatta hamilelikten aldığım kilolarain fazlası gitti gerçi kilolu değildim ama 44 kiloya düştüm kirkimla. Ama karantinada aldığım kiloyu nasıl veririm bilemiyorum 🤔😂
Esraerva [silindi] bizde 6 aylık olduk normal doğum mu yaptınız Sezeryan mı. Ben sezaryen oldum kocaman bi göbek ve kilo kaldı 😀
Hiram96 Emna_1903 79 kiloyla Hamile kalmiştm 105 kiloyla doğuma girdim sadece 10 kilo vermişim doğumdan hemen snra diyet filan da yok bende ağzmi da tutamiyom ayi gbi kaldım🤪🤪
[silindi] Esraerva ikiz taşıdım göbeğim oldu dev gibi sezeryandi simdide 5 6 aylik gibi ayni kaldi sarkti yani ama cok buyuktu karnim oglumu kaybettim kizima kavustum oyle iste😏
ozgurkus Emna_1903 12 kilo aldım.62 ile doğuma girdim 4 ay oldu şuan 53 kiloyum.3 kiloyu vermeye çalışıyorum 😁 ama ısrarla aylardır tutamıyorum ağzımı ama diyete başladım tekrar dün bakalım verecek miyim
Mucizem27 Emna_1903 70 le hamile kaldım 95 le doğurdum kızım 13 aylık bir kilo bile vermedim emziriyorum da
Denizsever34 Mucizem27 ben de veremiyorum kilo nedendir acaba ? Emziriyorum normal yiyorum hiç veremedim 4 ay oldu
Mucizem27 Denizsever34 emzirdiğin için tatlım ne zaman sütten kesersen o zaman veriyor vücut o kadar çok diyet yaptımki bi kilo gitmezmi gitmedi
Denizsever34 Mucizem27 ya sorma ya. Millet diyordu ki emzirirken kolay verirsin bol su da içersin. Ben de hiç öyle olmadı. Aksine şiştim kaldım. Evin içinde aktifim öyle pis Boğaz biri de değilim. Burda herkes şu kadar kilo verdim derken ben şaşıp kalıyorum