68 le hamile kaldım 84 le doğum yaptım bebeğim 5,5 aylık 75 de kaldım resmen ne yapmalıyım yemeğı azıcık kessem sütüm cok azalıyor bebeğim gündüz emmiyo malesef sagarak verdıgım için anlıyorum miktardaki azalmayı tecrubelı anneler neler yaptıgınızı yazarmısınız bızlere cogunuz verdıgınız kıloları yazmışsınız biz nasıl verdiğinizi duymak istiyoruz😛