Emeliss Emna_1903 15 kilo aldım doğumdan 2 ay sonra hepsi gitmişti özel bişey yapmadım bol su içtim düzenli yürüyüş yapardım zaten devam ettim ekstra süt olsun diye ekmekmiş tatlıymış vs yemedim rutin yememe devam ettim şimdi 5.6 kilo ayrıca vermek istiyorum emzirme döneminden sonra
omerege2210 Hamilelikte 10 kilo aldım hiçbirini veremedim 🥴 Sezeryanla doğum yaptığım için kocaman bir göbeğim var 😔 Ve doğum yapalı 5,5 ay oldu.
Hiramveben Emna_1903 16 kiloyu kendiliğinden verdim hamilelikten önce bi 6 kilo fazlam vardı haöileliktende bi 5 kilo var desek 10 kilo vermem lazım kızım 18 aylık oldu. “Karatay diyeti” duydum onu deneyeceğim
Kaanefuli Eslemssmom evet acilmam hiç olmadı zorla suni sanci verip normal yaptırmaya çalıştırdılar kanamam olduğu halde beklediler 2 gün sonra sezaryan yapmislardi
Eslemssmom Kaanefuli ya çok zor bende 27 saat sancı cektim suni sancı istemedim kendi sancım da çok yüksekti son iki saatte verdiler sonra oldu
Kaanefuli Eslemssmom bide ameliyatta bebek gelmedi hareketliydi mideme yapışmıştı 3 kişi tepeme çıkmıştı orda benim kalbim herhalde durdu ne oğlumun sesiyle uyandım
Cigdem0707 Ben 23 kilo aldim 10 kilosu dogumda gitti digerleri duruyor malum bu olaylardan eve kapandik cakildik hatta.Kismet insallah veririz
Thesra Emna_1903 30 kilo aldım 1 sene içerisinde verdim kilo vermek için kardiyo eğzersizleri yapmalısınız pilates yaparsanızda sıkılaşırsınız
Deniz_Efe Thesra kendi kendine mi verdin benim şuan tam 30 kilo fazlam var diyetisyen ve lesli ile başladım bu hafta
Semraakal sum2603 65 ile hamile kaldım 82 ile doğuma girdim 75 kiloyim. Nasıl vericem bilmiyorum. Kac aylık bebeğin canım
adastra Emna_1903 53 ile hamile kaldim 15 kilo aldım şu an 57 yım, bebeğim 2 aylık olacak kalan 4 kilomu da vermek istiyorum en kısa zamanda 🤗