Bhr_bugra Bende 68le hamile kaldım 75le doğuma girdim hastaneden çıkarken 68 kiloydum ama sonradan 71 oldum ve bu göbek neden gitmiyor anlamıyorumaynada kendime bakmıyorum artık 🙄
Denizsever34 Mucizem27 ya sorma ya. Millet diyordu ki emzirirken kolay verirsin bol su da içersin. Ben de hiç öyle olmadı. Aksine şiştim kaldım. Evin içinde aktifim öyle pis Boğaz biri de değilim. Burda herkes şu kadar kilo verdim derken ben şaşıp kalıyorum
[silindi] Esraerva ikiz taşıdım göbeğim oldu dev gibi sezeryandi simdide 5 6 aylik gibi ayni kaldi sarkti yani ama cok buyuktu karnim oglumu kaybettim kizima kavustum oyle iste😏
Rumeysilam Emna_1903 20 aldım 17 si gitti. Ama ben 4 daha verip öncekininde altına düşme hedefindeyim💁🏻♀️👽
Edii Emna_1903 30 kilo aldim 22sini verdim 8 kilo kaldi suan diyet arti spor yapiyorum 8 kiloyu vrmek icin