Halesena AnneKaplan ergenlik dönemi gibi bir sivilcenlenmem oldu Aradan 3 5 gün geçmeden geldi ama diğer adetlerime göre kanama miktarı aZ geldi
Toprakdnrr AnneKaplan 4. Ayda adet görmeye başladım. Bende sezaryen oldum bünye ile alakalı bir yıl adet olmayan var
AnneKaplan Toprakdnrr evet doğru. tabi mutlaka olayların da etkisi var ama doktora gidemeyince sorayım dedim. en çok yaşayan bilir.
limonlukarpuzzz AnneKaplan emziriyor musun canim ? Emziriyorsan o yuzden olmamis olabilirsin. Emzirmiyorum kirkim cikmadan adet oldum kizim 2 ay 4 gunluk ve ikinci adetimi goruyorum :)
AnneKaplan limonlukarpuzzz evet emziriyorum. o da etkiliyor diyorlar. kırkım bitene kadar kanamam oldu benim. kırkımla beraber kesildi.
Ruh123 AnneKaplan 5 ay 3 günlük kızım. Ben kırkımdan 20 gün sonra adet gördüm. Şimdide her ay görüyorum