AnneKaplan valla benim lohusa kanamam azalarak 30. Gunde bitti sözde ama 35.gunde tekrar oldu. 40.gün bitti yine aradan bi hafta falam gecti tekrar kanamam oldu herhalde regl dedim çünkü ağrım da oldu. o da bi 5 gün sürdü bitti. sonra yine aradan bi hafta 10 gün geçtikten sonra tekrar kanamam başladi. Artik doktorumu aradim o da mecbur gel bakalim dedi. Gittim rahim yumurtaliklar normal dedi. Neden oluyo dedim doğum sonrasi düzensizlikler olabiliyor dedi. Kanama dursun diye de hap verdi insallah durur ve düzene girer. 10 gün içinde durmazsa tekrar gitmem gerekcek. Kanama oldukça sütüm de azaliyo zaten yeni yeni yetecek seviyeye gelecekti