selam herkese,
benim kızım 7 ay 5 günlük oldu hala regl olamadım? sezaryen doğum. malum dönemden ötürü kontrole de gidemiyorum. bu aralar heyheylerim de sağ olsunlar hep üstümdeler. acaba bununla mı ilgili?
.siz ne zaman oldunuz, hala olmayanınız var mı? ne hissediyorsunuz?