Hayaller
kirli donunu neden makine yıkamıyor ki
eşimin oğlu diye niye hitap ediyorsunuz ki
neden buraya o videosunu yazma gereğinde bulundunuz ki anlamadım.
şimdiki 10 yaşında olanların dahi sosyal medyalar da videolarını görüyoruz.
hormonları yüksek oluyor ergenlik çağında.
adım gibi eminim eğer o çocuk sizin öz oğlunuz olsaydı buraya sitem etmek için post açmazdınız.
ben çocuğa tek üzüldüm. anne tarafından istenilmeyen, kimse tarafından ilgi gösterilmeyen, birinden ne bekliyorsunuz anlamadım. babası dahi ne yapacağını bilmiyor öz çocuğuyla ilgili. yazık çocuğa hiçbir çocuk böyle bir hayatı haketmiyor 16 yaşında en büyük varlığı annesi bırakmış, anne baba ayrı nasıl bir psikoloji küçük yaşında yaşıyor Allah onun yardımcısı olsun.