Hayaller Öncelikle onun bir ergen olduğunu unutup sapıkça bulanlar, tehlikeli bulanları hayretle okudum bunu söyliyim. Konuya gelirsek kakalı dondan kastınız nedir? Altına mı yapıyor, yoksa tuvalet sonrası kisisel temizliğini tam mı sağlamıyor? Bunu babasıyla halledebilir. Anlattıgınız üzere ilgili bir annesi olmadıgı icin hijyen kurallarını bilmiyor öğrenmemiş olabilir. Telefonundaki videolar hormonlarının etkisi ile oluşan şeyler bu konuda bir baba oğulun konuşacagı halledecegi bir konu. Size gelirsek hiç sesimi yükseltmedim, kendi evladıma özendiğim kadar özenli davrandım (onun kadar sevemezsiniz, ilgilenmek bambaşka birşeydir kastettiğim bu), yalnış birşey yaptığında azarlamadım , seslenirken hep yumuşak kelimelerle sevecen yaklaştım diyebilir misiniz? Tamam sizi dinledik ama o çocugu dinlemedik. Kıskanıyor olmasından daha doğal birşey olamaz. 16 yaş küçük değil, ama yaşadıkları olaylar yüzünden anne baba ayrılığı en büyük etken mesela olgunlaşamamış olabilir. Ona lütfen elinizi uzatın o itse de istemese de gönlünü kazanabilirsiniz. Onun yerinde sizin evladınız da olabilirdi. Ben böyle o-siz ayırıyorum ama siz ayırmayın. Eşimin oğlu değil, oğlum diyebilmeyi öğrenin. Önce o çocugu benimseyin, benimseyin ki boşanmak-yatılı okula yollamak gibi onu evden uzaklaştırmak gibi daha kötüye itecek düşüncelerden vazgeçin.