Ananassuyu Rabbim kimseye yaşatmasın anne olunca o kadar cok agladım ki yegenlerim için böyle bir sevgiden mahrumlar diye keşke imkanım olabilseydi. Ve biz annemle büyüttük. Evlendim şimdi annem tek bakıyo. Bebegimi kucagıma aldım dedimki senin için zehiri içer gene senden geçemem 😭 bazı insanlarda annelik duygusu yok herkes anne olamıyor malesef. Evlilik bitebilir insanlar boşanabilir asla abimin tarafını tutmuyorum ama bi anne evlatlarına nasıl bakmaz 3 4 ay görmeden yaşar😣 ki kendi elimle veriyorum cocuklae mutlu olsun diye. Olan böyle cocuklara oluyo işte psikolojileri berbat oluyo malesef kimse o boşlugu dolduramaz 😣