Deletedmom132 15 gün oldu mama almıştım dün öğrendim ki iade düşmüler geri gidecekmiş.Ürün bulunduğum şehre dahi gelmedi canlı yardımdan bağlandım işte mail atıcaz vs dediler.15 gündür paramı kullandılar şimdi iade yapacaklar kendi kafalarına göre.2-3 ay önce de benzer bir sorun yaşadım 3 ay sonra param iade edildi eksik ürün göndermişlerdi.Bundan sonra hepsiburadadan alacağım tövbe ettim🤷🏻♀️