Deletedmom132 bu mng zaten tam yalancı karantinada Evden çıktığımız yok bana mesaj geliyor evde bulamadık gelin şubeden alın aradım şikayet ettim cimere yazdık dedim gidip almıcam gelecek o Kargo getirdiler bahaneleri yetiştiremedik tamam da böyle söyle beklerim 3 aylık bebekle ben nereye çıkayım bide Fuzuli keyfi bi Kargo değil bebek bezi maması çıkacak olsam zaten gider alırım bi yerden 😡