Deletedmom132 valla ben bu konuda trendyoldan daha iyi çalışan bir firma görmedim. Bez almıştım daha uygununu bulunca iade etmek için mng kargo ile yolldık 10 gün oldu trendyola gitmedi meğer ankara aktarmada Kargoyu kaybetmişler trendyolla görüştüm hem uzunca bir Özür dilediler hemde hemen iade ettiler.