Deletedmom132 Twitter’dan mng nin sayfasına yazın. Bende aynı sorunu yaşamıştım. Nereleri aradıysam sonuç yoktu. 15 gündür çıkış şubesinden çıkmıyordu. Trendyolun suçu yok. Adamlar kargoya vermiş sonuçta. Ben kargo şirketinin Twitter adresine yazmıştım. 10 dk geçmeden beni aradılar özür dileyip hemen kargoyu bulup yola çıkarıp ertesi gün teslim etmişlerdi.