Deletedmom132 Canım ben 500tl ürün almıştım bozul gönderdiler geri gönderdim yapılması için kaybettiler iade de yapmadılar tan 40 gün sonda oda hergün araya araya yaptılar ve ben bunu burya yazdığımda beni bazı salaklar linçledi kötülüyorsun. Diye sanki babasının firmasıydı