elfbyrk aynı şikayetleri bende yaşadım bebeğim 6 aylık şuan aynı ilaçları kullandım banamısın demedi bir tanıdığım yapma şurup söyledi Allah’ıma binlerce şükür hala kullanıyorum kaç kişilerde benden sonra kullandı çok memnunlar Bursa’nın eski bir doktorunun formülü ile yapılmış doktorun adı komutan fatura şuan 90 yaşındaymış heykelde Elif eczanesine vermiş formülü orası yapıp satıyor ilacı verdiğin zaman çocuk pıt pıt başlıyor çıkarmaya 😊