elfbyrk malesef benim bebeğimde öyleydi gaz ilacı kimyon rezene anason vs. Hepsini denedim hiçbiri fayda etmedi 2ayı bitince hafifledi anca. Şuan 2buçuk aylık daha rahatız çok şükür, yani bu böyle bi süreç sabırlı olmaya çalışın inşallah sizinki daha erken biter 🤲🏻