Mrb canım bizde şuan 4 aylıkyiz ve gerçekten bütün herşeyi denedim rezene anason kimyon onlarla yatıp kalkıyodum ve bütün sermayemi damlalara suruplara verdim ve daha bı haftadır çok şükür rahatladık relactaz damla önerdi aile hekimimiz ve anında etkisini gösterdii…tavsiye ederim kullanılması gereken ölçüden az kullanmama rağmen çok rahatladik…@