Merhabalar 1 buçuk aylık bir bebeğim var sabahlara kadar kızarıyo morarıyor artık anne baba olarak içimiz gidiyo can çekişmelerine uykusunda ayaklarını kaldırıyor sıkıyor kendini huzurlu bir uyku uyuyamıyor bebeğim.1 aydır sab simplex ve biogaia damlalarını kullanıyorum ama hala aynı. Siz nasıl bir çözüm önerirsiniz?