elfbyrk nacizane benim yaptıklarım;
sab simplexi düzenli saatlerde vermek
Çok sancısı olduğunda beline kiraz çekirdekli gaz kemeri takmak
Günde 2 3 kez karnına bacaklarına bebe yağıyla masaj yapmak
2 günde bir banyo yaptırmak
Ayaklarını fazla fazla giydirmek
Kendi yediklerime dikkat etmek
Gece yatarken rezene papatya kimyon tohumu karıştırıp bitki çayı içiyorum,sabahları da kuru kayısı,kuru üzüm ve çubuk tarçını kaynatıp hoşaf içiyorum,hem süt yaptığına hem de bebeğimi rahatlattığına inanıyorum.Düzenli şekilde yapmak fayda veriyor