Benim kızımda suyu pek sevmedi ilk başlarda,biberonu zaten hiç aldıramadım. İlk aylar su yerine kimyon kaynatıp verdim.5 ay civarı biberonla su içmeyince suluk aldım ters çevirince akıtmayanlardan,farklı bir şey ilgisini çeksin diye.ilk önceleri ben içirmeye çalıştım içmedi, sonra elinde nasıl tutulacağını gösterdim, şimdi 7. Ayımızdayız hem tutabiliyor suluğu hem de kendisi içebiliyor.