Kızlar kızım sadece mama ile besleniyor.Türkiyede ki doktorum su vermemi söylemişti.Kaşıkla su veriyorum ama verdiğim gibi daha boğazına ulaşmadan geri püskürtüyor,hiç sevmiyor.Biberonla deniyim dedim azıcık koydum içer gibi oldu sevindim baktım yine ağzını açıp döktü ağzında ki tüm suyu.İçmesi gerek ve hiç içmemiş oluyor bu durumda.
Siz nasıl veriyorsunuz suyu? Nasıl sevdirdiniz bebeklerinize?