Asi_fenerli VERA19 mama suyu sıcaklığında olsun benim oğlumda içmiyordu oda sıcaklığında suydu içmezdi bir gün mama sıcaklığında verdim suyu içti ogün bu gündür ılık su içiyor
HamzasMomy VERA19 yoğurdu tattır 3 gün kuralı ile sorun olmazsa çok duru olmak şartıyla verirsin azar azar. 5 aylık olmuş almanyada 4 aylıkken başlıyor ek gıda. Biz 5.5 aylıkken başladık kiloyu az aldığımız için.
VERA19 HamzasMomy Evet görümcem Almanya’da benimde,2 çocuğu var.Bahsediyor ara sıra.Oranın sistemi çok farklı gerçekten🤔
VERA19 elifravza Anladığım kadarıyla suluk ilgilerini çektiği için suluktan içiyorlar.Ama benim ki 5 aylık henüz elinde tam olarak tutamaz,6.ayda tutabilir mi acaba😬
elifravza VERA19 Bende kızıma suluk aldığımda 5 aylıktı, dediğim gibi ilk baslarda ben içirmeye çalıştım istemedi, diliyle itti ama zamanla alıştı
VERA19 elifravza 1 aydır evdeyim çıkmıyorum dışarı,o nedenle alamadım🤦🏻♀️ Eşime markette bulursam aldırıp denicem yavaş yavaş tuttururum bende bebeğime inşallah😌
VERA19 Deletedmom138 İnşallah🤗 suyu çok seven bir annesi var şişeyle geziyorum elimde tüm gün,bana çekmesi lazım😂
Deletedmom138 VERA19 hahaha çeker inşallah ya zaten mama veya anne sütü hangisini aloyırsa onun içinden karşılıyordur biraz da olsa su ihtiyacını
HamzasMomy VERA19 evet farklı ama demekki bünye kaldirabiliyorki veriyorlar. Bence ayran vermeyi deneyebilirsin. Hem zaten ne kadar içecek az birseycik icer
Alya_3005 VERA19 karnı çok açken mamadan önce veriyorum 🙂 ya da bardağa koyuyorum oyun yaparken içmiş oluyor ilgisi çekecek kaplarla verim
Canbey Benimkide biberon kullanmaz minik bardak aldm e bebekten suluk aldim kulplu falan degisik seyler renkli hosuna gidebilir normal insan gibi su iciyo bebegm benden fazla iciyodur alistirin simdiden