Merve12345 Ygz benim eşim de mobilya işinin içinde bende Montessori olsun istiyordum ama sonra fikrimi değiştirdim askere gidene kadar yada gelin olana kadar bu yatağı kullanabilirler 🤣çok kullanışlı çok memnunum tavsiye ederim
Ygz Merve12345 peki bizlerde yatabilirmiyiz🙈cevapladığınız icin cok tesekkür ederim. Görüntüsüde cok kibar ve hoş odasıda cok büyük değil yatak kibar olunca daha cok yer alabilir aslında 😊
1Dost Eymenim18 sırf bu yüzden iyiki beşiğe alıştırmışım dedim 2 arkadasım yanında yatırırdı emzirmek icin yada beraber uyumak güzel olduğu icin bende heveslendim ama alışırsa beşikte yatmaz diye denemedim
Merve12345 Eymenim18 mobilya beşiğimiz vardı yatak odada onu çıkarttım yerine bunu koydum hiç yer kaplamıyor hatta beşikler daha kaba saba bu çok kibar yer tutmuyor
Merve12345 Merve12345 [url=https://hizliresim.com/QYefxp][img]https://i.hizliresim.com/QYefxp.jpg[/img][/url]
Eymenim18 Merve12345 çok güzelmiş gerçekten ama benm odaya sıgmaz bu. Bu modeli biliyorum oda yapma şansım olsa kesın bunu alırdım.
Rzgr Merve12345 çok güzel bir yatak. Harika. Bizim cocuk odamiz var ama yatak odasina sigamadigimiz icin gardrop cocuk odasinda. Evimizde o kadar cok gereksiz istemedigim mobilya var ki. Cocuga yatak koyacak yer yok.
Deletedmom123 Eymenim18 14 aylık kızım , evimiz 1+1 ve yatak odasında beşiğinde yatıyor . Gerçi bir süredir salonda uyutup beşiğine koyuyorum yoksa ağlıyor 🤦🏻♀️
Kezban_demir90 Eymenim18 bende varda ne işe yarıyor 😂 kendi yatağında yatmıyor ne zamandır. Benimle yatıyor😁😁
Deletedmom123 Merve12345 kızım 14 aylık , gece bacaklarını beşiğin yanlarından sarkıtıp kendini uyandırıyor 😂
Merve12345 Deletedmom123 benimkinde öyleydi sinir oluyorduö hep uyanıyordu çocuk beşiklerin enleri dar olduğu İçin yatamıyordu sığmıyordu artık böyle rahat rahat yatmak istiyordu 😂
Merve12345 Ygz rica ederim evet 100 kg taşıma kapasitesi var ben bu boyutuna bile kıvrılıp yatıyorum ürün güzel gerçekten ☺️👍🏻
Rzgr Merve12345 yatak odamiza sigar besigi cikarinca. Kiradayiz eve sigmiyoruz. Ev buyuk 3+1 ama mobilyalarimiz cok buyuk. Esyalarin hepsini satip minimal bi duzene gecmek istiyorum. Ama bizim milletimizinde akrabalik iliskileri ve gidince yatacak yer olmasi meselesi🤦♀️🤦♀️
Merve12345 Deletedmom123 ikeadan ben internetten aldım bulunduğunuz şehirde ikea varsa gidip mağazadan da alabilirsiniz tabii