Eymenim18 ben kayınvalidemle beraber oturuyorum benim yatak odam üst katta ama sığmadığı için beşik alamamıştım. Kaynanamın odasında beşik var ben çalışırken gün içinde bebeğim orada uyuyor. Arkadaşım sepet beşik vermişti küçük en fazla 5.aya kadar yaptırabildim sonrasında sığmadı. Yatak odamda çatı katı olduğu için beşik sığmıyordu mecbur beşik yaptırmak zorunda kaldık. Nisan-mayıs gibi evden ayrılma durumumuz vardı odasını yapacaktım ama malum olaylar yüzünden bir süre daha düzenimiz böyle gidecek gibi görünüyor. Kendi odası olsa çoktan orada yatırmaya başlardım