Eymenim18 canım herkesin odası olacak diye birşey yok ki, biz yer yataklarında yatardık nerde olursa orda uyurduk hiç bi eksiklikte hissetmedik bende kiradayım evim küçük oda yapma durumum yok bebeğim büyüyünce salonda koltukta yatırmayı düşünüyorum, bir çocugun odası değilde hissettiği sevgi tam olsun💙