ozge3747 bu söyledikleriniz insanlık dışı zeka yoksunu bir alıştırma yöntemi evet ama her uyku koçu böyle değil hatta bir çoğu değil. uyku eğitimi konusunda burda her postta mutlaka birkaç anne çıkıyor yapmayın etmeyin diyen. anneliğin kesinlikle içgüdüsel olduğunu düşünmüyorum ama bu postun altına katılmış birçok anne, bebeği için oldukça endişelenen ve annelikten önce vicdan sahibi insanlar. düşüncelerinize ve yaptıklarınıza saygı duyuyorum sonuna kadar 🌺 ama biz size bebeğiniz neden uyumuyor neden iki saatte bir uyanıp emmeden uykuya dönemiyor yapmayın etmeyin bu iş böyle gitmez diyor muyuz? burda birçok anne bu yorumlar yüzünden uyku düzeni olusturmaktan vazgeçiyor. tavsiye vermek başka vicdan yaptırıp kafa bulandırmak başka birşey. en sonunda siz bilirsiniz var ama öncesinde korkutucu bilgiler var. uykusuz bitmiş yorgun anneler olarak bazen mantıklı sağlıklı düşünemiyoruz ve böyle yorumlara da hemen düşüyoruz. lüften herkesin anneliğini yöntemini (insanlık dışı olmadıkça) kendine bırakalım! bebeğinizle sağlıklı huzurlu günler dilerim