Allah aşkına şu uyku eğitiminden vazgeçin sevgili anneler. İnstagram çalkalanıyor iki gündür bu konuyla ilgili, psikologlar bas bas bağırıyor. Uyku koçunun biri ( hangisi olduğunu söylemiyorlar) “gece bebeğiniz kaka yaparsa altını değiştirmeyin ki yapmadan uyumayı öğrensin, uyanıp kalkmaya çalışırsa kafasına bastırın… vs” diyormuş. Herkes uyku eğitiminin ne kadar yanlış olduğunu açıklıyor şu an. Her bebek bireyseldir, farklıdır, özeldir… Aynı şekilde uyumak zorunda değildir. Size Yani “annesine” ihtiyacı vardır. Bağlılık olmadan bağımsızlık olmaz. Bu anlamda oyacanak, bidünyacocuk hesaplarına göz gezdirmenizi öneriyorum.
Benim kızım da 6 aylık 7 buçuk kilo. Kucakta ayakta gezerek ve aynı anda meme emerek uyuyor. Bazen sırtımın aprısından ağlayacak duruma geliyorum ama onun bana ihtiyacı var, şu an ihtiyacı bu diyorum. Uzmanlar uyku eğitiminin doğru olmadığını söylüyorlar ama siz bilirsiniz tabi