Her bebeğin Ayına ve kişiliğine göre uyku eğitimi değişiyor. Burada bence bu şekilde post açıp yönlendirme yapmak çok da doğru değil. Kendi bebeğinizin ayını yazıp neler yaptığınızı paylaşabilirsiniz tabii, ama yardımcı olurum demek biraz durumu farklılaştırıyor. Ben kızım 4 aylıkken doktorumuzun yönlendirmesiyle uyku eğitimine başladım. Öncesinde de gece ben uyandırmasam uyanmazdı, 4. Aydan snrada gece ilk uykuya geçiş zordu ama gece 1 kere uyanır emer uyurdu. Çok başarılı değildim ama eğitim konusunda. 7. Ay civarı gece uyanmalar sıklaştı, rüya görüyor dedik, diş çıkarıyır dedik, alışkanlık dedik ama düzeni tamamen bozuldu. Önce 3 saatte bir sonra 2 sonra 1 saatte uyanmaya başladı. Hala tabii gece ilk uykuya geçişler savaş harbi gibi oluyordu. 9. Ayda artık uyanmasın diye gece emzirmeyi kestim. İki gün daha seyrek uyandı ama sonra yine sık uyanmaya başladı. 2-3 saat beşiğinin başında bekliyordum. Bir süre sonra acıkıyor mu diye meme yerine mama bereyim dedim bu sefer mama için uyanmaya başladı😂 yani sonu yok bunun. Kim west uyguladım. Sandalyemi kapının ağzına kadar getirdim, tam dışarı çıkma aşamasına gelmiştim ki diş çıkarmaya başladı yine başa döndü. En son yer yatağı aldım. Artık en azından gece ilk uykuya geçişleri kolay. Kitap okuyoruz, ışık kapanıyor ve kendi yatıyor ben yanında bekliyorum uykuya dalıyor. Ama gece hala 2 ile 4 sefer arası uyanıyor. Artık bende yanına yatıyorum çok zorlayınca ohh kafam rahat☺️Yanlış anlasılmasın, uyku eğitimine karşı değilim ama her bebek için farklı bir yol izlenmeli.