Eylulebrar merhabalar öncelikle böyle bir eğitim sonrası bizimle de bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim😇🌺
Bebeğim 5 ay 19 günlük. 1 ay öncesine kadar uykuları düzenliydi.kendi kendine uyuduğu olurdu. Fakat şimdi gece saat başı ağlayarak uyanıyor. Biraz bekliyorum ağlaması artınca da mecbur tıkanacak diye alıyorum kucağıma.
3 gündüz uykusu var. Öyle olmalı demişti Danimarka da bir pedagog tanıdığım.
Sizin dediğiniz gibi 2 uyku deniycem bir de 5 ten önce uyanacak şekilde deniycem. Fakat uykuları 2 saat sürmüyor. 1. Ve 3.uykusu 1 saat civarı sürüyor öğle uykusu 2 saati aşıyor bazen.
Bir de mümkün değil desteksiz uyumuyor. Siz aldığınız eğitim sürecinde muhtemelen sadece saatlere değil buna da dikkat etmişsinizdir.ne önerirsiniz bu konuda? Nasıl alıştıra biliriz desteksiz uyutmaya?