Deletedmom54 Arven10 2 ayı buluyorsa ne anlamı kaldı 🙄 o zamana kdr işyerleri açılır inşallah zaten 🧐😔
deletedmom247 Deletedmom54 Evet bende alıyorum işyeri başvuru yapıyor bizde işkura gittik forum dolduruyorsun 2 hafta içinde mesaj geliyor onay mesaji.
deletedmom247 Deletedmom54 ben 2 ay önce başvurmuştum ama bu olaylar olmadan 2 hafta sonrada mesaj gelmişti ama işkurdaki bayan uzayadabilir 1 ay sonrada yanıt gelebilir demişti
Deletedmom54 deletedmom247 bu olaylar oldugu için yapılan bi uygulama değil o zaman.ben öyle sanıyordum.sizin işyerimi kapandı?
deletedmom247 Deletedmom54 Evet canmm muhasebecii ben başvuruyorum siz verdiğim tarihte işkura gidin demiştii öyle oldu😏
nazli_19 Deletedmom54 kendiniz iş kur a başvuru yapıyorsunuz sizin adınıza çalıştığınız yer yaptıysa sonus 15 ila 20 gün belki daha erken ya da geç e devlette sorgulama kısmında işsizlik ödeneği diye aratinca çıkıyor cep numaranız kayıtlı ise is kur da mesaj olarak telefonunuza geliyor alip alamayacaginiz sgk priminiz önemli burda
Deletedmom54 nazli_19 muhasebeci kriterlere uyuyorsun dedi eşime.5 senedir sgklı aynı yerde zaten.işyeri tamamen kapanmadı ama olaylardan dolayı kapandı.eğlence mekanı yani
Deletedmom54 deletedmom247 işyerinmi kapandı? Bizim tamamen kapanmadı ama bu olaylardan dolayı kapalı.eğlence mekanı yani
deletedmom247 Deletedmom54 Yani şöyle oldu çalıştığım yerin baya bi şubesi vardı benim bulunduğum yer kapandı bende oğlum olunca zaten çıkcaktım doğum iznindeydim diğer şubeye geçmek istemedim onlarda işkur kayıt yaptılar. Bilmiyorum ki aynı şeymi ama eşiniz alır büyük ihtimal
Deletedmom819 Deletedmom54 işsizlik in bulunduğunuz ilçenin sgksını arayıp başvuru yapacaksınız. Yapıldıysa da arayıp bilgi alacaksınız. Ödemeleriniz asgari ücretin yarısı olur çalıştığınız gün sayısına göre alacağınız ay belirlenir mesela 900 günse 9 ay alır maaş.
Deletedmom54 Deletedmom819 canım işsizlik maaşı değil.benim eşimin işyeri tamamen kapanmadı yada işten çıkmadı.eğlence mekanından sgksı şuan kapalı olduğu için kısa çalışma ödeneği oluyormuş.
Gamzem12_y Kızlar bilrn varsa bana da söyleyebilr mi şu an 450gün üstünde sigortam var ama yaklaşk 25gün önce iş değişikliği yaptm ama bi yerden çıkışımı alıp heöem diğerine giriş yptrdm kısa çalışma ödeneği alabilir miyim acaba
Deletedmom54 Gamzem12_y canım ben netten bakmıştım sanırım 2 sene falan çıkışın olmaması gerekıyormuş onun için.tabi yanlış olabilir
Deletedmom54 deletedmom247 muhasebeci oluyor demiş ama tam anlayamadım.ben bu olaylardan dolayı işyeri kapanan kişilere yapılan bı uygulama sandım.
Deletedmom229 Deletedmom55 işsizlik ödeneğine gidiyorum e devletten is kura kaydıniz bulunmamaktadır diyor ama kaydimiz var nasıl başvuru yapacağım olmuyor e devletten
Deletedmom54 deletedmom247 bende şaşırmıştım zaten kolaylık sağlandı diye dicemde linç yemek istemıyorum 😂 inşallah olur en azından çocuğun bezi mama parası çıkar 🤪
Deletedmom229 Deletedmom55 aktif suanda eşim askerde korona zamanı gitti. yararlanabilir miyiz acaba 🙄