Deletedmom54 biraz kafa karışıklığı olmuş sanırım ama kısa çalışma ödeneği ile işsizlik maaşı farklı şeylerdir kısa çalışma ödeneği deprem salgın gibi gerekçelerle işyerinin işi yapamaz hale gelmesi durumunda işçilerin maaşı işsizlik ödeneğinden İşkur tarafından ödenemesidir Kısa çalışma ödeneğinden sadece bu salgın durumunda yararlanlır önceden başvurmak mümkün değildir. Başvuruyu işveren yapar işçilere İşkur tarafından onay aldığında Haber verir çalışan Tek başına başvuru yapamaz