Merhaba 🌸 benim eşimin işyeri kapandı malum olaylardan dolayı.Muhasebecisi işkura başvuru yaptığını ve her ay pttden ücret alabileceğini söyledi.tam bilmiyorum ama işsizlik ödeneği diye geçiyor sanırım.bilgisi olan varmı? Başvuru sonucunu nerden öğrenebiliriz?