Caglaaaa su iciriyorsan aptamil 1 kullanabilirsin.Oglum 2 ay 24 günlük 2 ay 15 günlükten beridir 1 numarasını kullanıyoruz bizde pyrosneo kullanıyorduk dayanmıyor fiyat farkı çok var gerçekten bir de sürekli bitiyor her yer kutu oluyor.Su içiyorsa kakasini rahat yapar gazını da çocuğum kendi çıkarmaya başladı 1 haftadır ben seviyorum aptamili. Bize diğer hicbir mama yaramadı hepsini denedim holla hariç ya baştan beridir pyrosneo ya alıştı ya sevmedi bilmiyorum.