Arkadaşlar merhaba meme +mama gidiyoruz bu zamana kadar hep aptamil prosyone kullandık fakant bulmakta zorlanıyorz üretici firmayı aradık nisan sonundan sonra üretilecekmiş suan piyasaya satış yapmıyorlarmıs zaten fiyatıda heryerde cok farklı onyğzden tavsiye istiyorum kabız gaz yapmayan mama önerisi yapabilirmisniz