Deletedmom56 ShrBakar 2960 doğdu kızım 6. Ayda 8700dü şuan 9 aylık hippin 2 numarasını beğenmediğim için şuan başka mama kullanıyorum
ShrBakar Deletedmom56 bende oğluma baslicam Hipp combiotik 2 ay 17 günlük , sagarak veriyorum ben ama çok içtiği için süt oğlum artık yetmiyor, günde 1-2 defa vermem gerekicek, burda bikac kişiden kilo aldirmadigini okudum o nedenle sordum
Deletedmom56 ShrBakar bende öyle okumuştum ama benim kızım için geçerli olmadı. Denemeden bilinmiyor bu mama işi😊
AmineGlce Caglaaaa mama nın üzerini ve içeriğini okursan probiyotik olduğunu öğrenmiş olursun. Evolvia kullanıyorum 5 aydır kabız falan olmadı her bebek farklıdır.
Dogavesultan Caglaaaa aptamil conformil alabilirsiniz ben aptamilin normal olanını kullanıyorum suyunu fazl koyuyorum 3 ölçek 110 cc su kabız gaz sorunu yaşamıyorum