Glycn Denizdemirr canim oglum 5 aylik oldu artik gaz sorunu gecti cok sukur bizde combiotic olani kullaniyoruz aslinda cok da memnunum ama cok pahaliya geliyor artik malum ay ilerledi mama ihtiyaci da artti cok cabuk bitiriyor cok pahaliya geliyor
Denizdemirr Glycn o xaman uygun olanına da geçebilirsin canım yada piyasada aptamil vs mamalarda var gaz sorunuda kalkmışsa onlarada bakabilirsin bak hem cebinede uygun olur bebişede iyi olur
Deletedmom54 Glycn evolviada,combiotikten farklı olarak mısır şurubu varmış.bende mamaya geçicemiz zaman int araştırmıştım içeriği en iyi olan combitoık gözüküyordu.zaten insanlar çok yöneldiği için zam geldi birden 🤦🏻♀️
Glycn Deletedmom54 İyi icerikli her sey gibi bu da ülkemizde cok pahali 🤷🏻♀️ Cok firsatci bir ülke oldu yazik
Denizdemirr Bhr28 benim bebeğim şu an 2 aylık biz maamayı bıraktık da başlauacağı xaman 100 cc falan içer heralde
Glycn Denizdemirr bebelac gold vermistik ara ara yine ona gecelim olmazsa 🤷🏻♀️ Hipp hem cabuk bitiyor hem de baya pahali hale geldi
Denizdemirr Glycn ya bi anda zamlandı talep çok olunca hep herşeyi zamlıyırlar zaten malesef 🙄 hangisinde rahat ettiyse bebiş ona geçin ❤️
Annesininlokumu Glycn canim teneke olan mama gaz sorunu yasayan yada gaz sorunu olmadin diye uretilmis mama kutu mama dersen onu tavsiye etmediler bana icerigi guzel tenekeyle … tek farki teneke gaz olmasin diye uretilmis hepsi bu
Nurbeyaz Annesininlokumu şeker yok nişasta yok tenekede . İçeriği farklı kartondakinde nişasta ve şeker var lütfen yanlış bilgi vermeyelim
Annesininlokumu Glycn birde hipp mama doyurucu dgil cok sulu mama bize yaramadi canim bebelac gold tek gecerim hem doyurucu hem de fiyati hippe gore uygun 👌👌👌👌
Glycn Annesininlokumu ara ara onu da veriyorum canim bizde ikiside ayni sürede acikma yapti sanirim oglum iştahli en fazla 2,5 saat tok tutuyor iki mama da 🤷🏻♀️
Glycn Denizdemirr combiotic veriyorum canim ama digeri neden daha ucuz icerik mi farkli acaba neden o kadar fiyat farki var diye kafama takilmisti ama aydinlandim sag olsun yazdi herkes 🥰🙏🏼
Nurbeyaz Glycn teneke olan en iyisi içinde nişasta ve şeker yok karton kutuda 0lan ise şeker içeriyor
Glycn Nurbeyaz evet canim maalesef oyleymis 😟 cok fiyati artti combiotic olanin da bebelac golda gecicem sanirim 😔
Annesininlokumu Nurbeyaz karton ben kullanmadım kullanan arkadsim ve onun dedigini soyledim sadece icinde ne var ne yok bilmem
Denizdemirr Glycn olsun olsun en iyiside mama uygunuda mama sonucunda aşırı para verincede sadece marka oluyor şimdiden afiyet olsun minnaka 😍