Glycn combiotic yazan yani tenekede olan anne sğtğne en yakın mama ve gaz yapmayan özelliği var ben kızımı 1,5 aylıpa kadar hep onunla brsledim mama+meme vetiyodum ve gayet güzeldi bizde hiç gaz sorunu yapmadı karnını da doyuruyordu normal olan sadece maması gaz yapmayıcı birşeyi yok bence alacaksan combiotic olanından alman daha iyi olur ☺️