Glycn hipp yulaflı ve elmalı sütlü kaşık mamasını biraz sulu kıvamlı yapıp bebeğinize biberonla verebilirsiniz. Yada bebeğiniz 5 6 aylık ise kaşıklada yedirebilirsiniz. Bu söylediğim iki mamada nişasta ve herhangi bir katkı maddesi yok. İnstada mbo dan inceleyip aldım bende. Bebeğime 4 buçuk aydan beri kullanıyorum çok memnunum. Bizde evolvia kullanıyoruz ve baya pahalı mecbur ek bişeylerle idare etmeye çalışıyorum. Bu arada 22 tl bu bahsettiğim mama çokta uygun deneyebilirsiniz🌸