Batu37 canım benim bebeğim de aşırı gazlı dı ağlamak tan hastaneye götürdügümüzü hatırlıyorum doktor 1 aylık bebeğin burda ne isi var gece acilde diye gülmüştü gaz ilacı verdi sap sımplex diye ise yaramadı bizde her gün rezene karabiber tohumu birde anason Üçünü kavanozda harmanlayıp bir çay kaşığı bir çay bardağına demliyorduk bebeğime 1.2 çay kaşığı veriyordum kendim de içiyordum kalanı 1 gün içinde o kadar rahatladık ki çok şükür