19401940 Eda2808 ben kendim götürdüm bizi hiç takip etmiyor gözlerinde titreme bardı ve sürekli sağa sola hareket ettiriyor sabit bakmıyor diye
[silindi] Batu37 evet emzikle yorulup sizi daha az emiyordur ve devam ederse sizi hiç emmeyebilir, emzik meme reddi yaparmış isterseniz emzikten kurtulun, facebookta emzirme akademisi diye bir grup var oradan öğrendim isterseniz siz de danışın.
Batu37 [silindi] aslında emziği çok fazla vermiyorum sadece uykuya geçişte zorlandığı için emzik istiyor beni emerek uyumuyor emzikten öncede çok zorlanıyordum arkadaşlarımın tavsiyesiyle başladım yoksa ilk başta çok vicdan yaptım boş emziği emiyor kandıriyormuşum gibi geliyordu ama alıştı şimdi hemşire de aslında erken zamanda Bırak dedi bakalım ne olacak
[silindi] Eda2808 kesinlikle rop muayenesini ihmal etmeyin, benim bebeğim de premature erken doğdu, kuvezde filan kaldı. 1 defa gittik rop için sorun çıkmadı şükür ama şuan olsa yine giderdik herhalde 🤷🏻♀️ Eda2808
[silindi] Emircik ben de 3. Ay rutin kontrole götürdüm 2 gün önce, öylesine diye düşünemem, heryerini örttüm allah korusun hepsini ama ihmal edemem kendimi daha kötü hissederdim gitmeseydik.
[silindi] Emircik kesinlikle belki 1 ay sonra hiç çıkamayacağız inşallah düzelir tabii her şey ama zor görünüyor, bir de rota aşısı vardı onu da yaptırdık gitmişken.
Emircik [silindi] ben biraz önce yaptırdım hastaneler deki beklemiş aşı oluyırmus getirtirdik taze yaptırdık sağlık ocağına bunu bize diyen hastaneden biri aşı orda dolapta kaç gün ay duruyor Allah bilir biz tanıdık eczaneden verdik sipariş yaptırdık sağlık ocağına bide bunun 2 türlüsü varmış rotarix mi ne fiyatını sordu doktor 290 dedik 2 doz vurulacak mısız Bunun birde 220 tl mi ne olanı varmış bundan 3 doz
Seyran01 Eda2808 mrb bende 30 +5 doğum yaptım 31 olarak dediler tabi ve devamlı götürdük gitmediğimiz hafta bidi arayıp tekrar yeni randevu ayarladı sekreter bence aksatmayın gidin çok önemli çünkü eğer ki inşallah düzelme vardır öyleyse zaten size 3 yada 6 ay arası bi gün belirliyorlar inşallah virüs te bitmiş olur ama iyice tedbir alırsan allahın izniyle hiç bişey olmaz insanlarsan uzak durun hiç bir yere dokunamaya çalışın taktir allahtan korkmayın 🙏🙏
[silindi] Emircik evet biz de eczaneden alıp doktorumuza götürdük soğuk zincir bir ilaç, buz kutusuyla götürdük hatta. Rotarix 2 doz olanı reçete etmişti doktor biz onu aldık
19401940 Eda2808 1 kere gittim gözünün arkasında kolobom varmış yani tam oluşmamış boşluklar varmış ama o şekilde de sağlıklı gören çok hastam var herhangi bir sorun olmaz zaten onu düzeltmek için bir ameliyat yok dedi . Görmesini sağlayacak tüm damar ve organlar şükür sağlammış ama görmesi lazımdı dedi 1 ay gözlemle olmazda üniversite hastanesine vep testine gidersin dedi . Siz ne için tedavi görüyorsunuz
Batu37 Emircik şimdi denesem olmazmı canım ben ucunu çekip çekip parmaklarımla ağzına veriyorum bi iki kere ben de sağdım ama biberonla vermedim çok dolmuştu ateşlenmişti herhalde mastit deniyor öyle bir şey den dolayı çok zorlanmıştım Allah yardımcın olsun canım